moooaas

Direktlänk till inlägg 26 augusti 2013

det kommer aldrig vara över för mig - Håkan Hellström

Av Moa Öhman - 26 augusti 2013 15:40

hejsan!
hoppas ni har haft en underbar helg , jag ber om ursäkt för dålig uppdatering . men men så kan det bli !
Igår hände något otroligt tragiskt , en klasskompis eller ja föredetta klasskompis till mig lillasyster dog . hon sprang in i en glasdörr och ja , avled senare på sjukhus.
Så det har inte varit någon super dag idag. Rest in peace Lovisa. Mina tankar går till din familj !!!!!
Idag åkte även Vicotr tillbaka till Danmark . Igår sov Emma här och igårkväll stack vi till limhamn och jag köpte min älskade ice cooler på seven eleven.
Mammam kommer hem om drygt 1 timme och då ska vi sticka och köpe en ny iphone laddare, min iphone laddare har gått i sönder och min mobil har dött så just nu har jag bara datan. Har tagit i sönder ipad 4 laddaren och min iphone 5 laddare så kan ju inte ladda ipaden heller . Som det såg ut idag så var det en minnestund för Lovisa i kyrkan för hennes klasskompisar . Men jag hoppas ni har haft en betydligt bättre dag än mig . Nu ska jag plugga sen blir det förmodligen emporia med mamma . Har dessutom en ny header !
puuss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moa Öhman - 24 september 2013 08:40

Hejsan! Har börjat blogga på nattstad nu istället så följ den bloggen istället. Kommer bli bättre uppdatering & mer bilder. www.nattstad.se/moajessikaohman ...

Av Moa Öhman - 18 september 2013 15:03

hej! började dagen med att jag försov mig .. men jag hann till skolan ändå , såg ju dock ut som ett stryk. Till lunch var det so vanligt riktigt äcklig mat så vi stack till ica och handlade sallad. Och på onsdagar slutar alla på vår skola 13.00 så ...

Av Moa Öhman - 17 september 2013 20:44

Hejsan! Sitter just nu och kollar idol .. Gick hem från skolan vid 12.00?! Mådde inte alls bra , hade ont i huvudet , mådde illa och var svin trött .. (Inte sovit något inatt) . Kunde inte sova så var skit trött. Vet Inte hur jag känner för blogg...

Av Moa Öhman - 12 september 2013 22:17

Hej ! Bloggandet har varit uselt & jag ber om ursäkt. Har haft sjukt mycket läxor & läxförhör & utvecklingsamtal & allt vad det heter. Utvecklingsamtalet igår gick riktigt bra , bättre än förväntat så det var roligt. Inget negativt , bara positivt...

Av Moa Öhman - 10 september 2013 14:51


hejsan!dagen idag i skolan var rätt så lugn . efter skolan stack jag och kajsa till ica för hon skulle handla glass sen ner till havet och snackade en stund och pratade av oss lite . sen stack jag hem , har pluggat lite och nu lyssnar jag lite musik....

Presentation


instagram:moajessikaohman
mejl:moaohman2000@hotmail.com

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

ska jag ha frågestund ?
 varje månad ?
 aldrig ?
 jaaa?
 2 gånger i månaden
 1 gång per år ?

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Moa säljer-

mode


Ovido - Quiz & Flashcards